Sessie 1B: Commerciële reflexen bij medewerkers (online of fysiek) – door Fred Hamerlynck

Loading Evenementen

Deelnemers: Medewerkers kantoren Aquilae

Elke Medewerker van je Kantoor heeft een commerciële rol te spelen : alhoewel veel Medewerkers daar reeds van overtuigd zijn – maar nog niet allen – hebben velen de best practices om dit uit te voeren nog niet onder de knie, en zeker nog niet vanuit hun comfortzone. Het realiseren van Totaalklanten is een activiteit waaraan elke Medewerker elke dag ‘moet’ meewerken, op een reactieve (de Klant zet de eerste stap : hij/zij belt of mailt …) of op een proactieve manier (wij contacteren hem/haar) : per Kantoor moet deze systematiek worden afgesproken en uitgevoerd. Zo groeit elke Medewerker ook uit tot ‘MedeMerker’. Het is slim de Medewerkers door een ‘commercieel bad’ te laten gaan, zodat ze op uniformere manier klantgerichter communiceren en commerciële gesprekken leiden, om uit te groeien tot volwaardige ‘Interne Commerciële Medewerker’ van je Kantoor. Op die manier zullen er meer opportuniteiten geconverteerd worden in contacten en die op hun beurt in contracten.

Go to Top